Biraz teknoloji, bazen ben

Menu & Search

Vatan Bilgisayar Kurnazlığı – Şikayet

10 Ekim 2018

Yakın bir arkadaşımın Vatan Bilgisayar tarafından nasıl taklaya getirildiğini sizinle paylaşmak isterim:

Vatan Bilgisayar Kurnazlığı – Şikayet

Gelin size Vatan Bilgisayar’ın ne yaptığını anlatayım..

İnternetten TV aldım, kutu hasarlı geldi kargo açmamamı, kendilerinin alamayacağını ve servisin açması gerektiğini söyledi ve itiraz etmeme rağmen ürünü almadan gitti. Daha sonra servis geldi açtı ürün kullanılamaz dedi ve kargonun geri alıp Vatan Bilgisayara götüreceğini söyledi, pazar gününden (09.09.2018) cuma gününe (14.09.2018) kadar neredeyse her gün aradım ayrıca kendimin ürünü elden teslim edebileceğimi söyledim fakat sadece kargonun alabileceğini benim getiremeyeceğimi söylediler ve kargo sonunda cuma günü (14.09.2018) geldi aldı.

1 hafta sonra da (21.09.2018) İstanbul’a ulaştığı söylendi daha sonra Vatan Bilgisayar ürünün değiştirilemeyeceğini (29.09.2018) söyledi tabi onu da arayarak öğrendim aslında bana dönüş yapılmadı. Müşteri hizmetlerine mesaj yazdım fakat aynı şeyler söylendi durdu.

Tüketici Hakları’na bu durumu sorduğumda 2 hafta içinde koşulsuz değişim yapabileceğimi ancak sürecin uzatılarak 2 hafta geçmesinin sağlandığı söylendi (ürünün teslim alınıp Vatan bilgisayara teslimatının 2 hafta sürmesi).

Sonuç olarak kutusundan çıkmamış ürünü bana hasarlı teslim edildi ve değişim yapamayacaklarını söylüyorlar.. Tabii ki işin peşini bırakmaya niyetim yok.. Ona göre alışveriş yapın.

Ali Atasoy

Bugüne kadar elektronik ürün alma konusunda aklımıza gelen ilk firma Vatan Bilgisayar’dı fakat artık anladığımız kadarıyla Vatan Bilgisayar ya el değiştirdi ya da müşteri memnuniyeti konusu umurlarında değil.

Hatanın asıl merkezi olan kargo firmasına yüklenmek yerine bu sorunu faturasını müşteriye kesiyorlar. Bilişim sektöründe çalışan birisi olarak çevremdeki tüm insanlara Vatan Bilgisayar’dan alış veriş yapmamalarını söyleyecek ve bu durumu paylaşacağım.

Hakan Demirel

Özel bir şirkette Front-end Developer olarak çalışmakta. Twitter üzerinden @hakandemirel hesabını takip edebilir yada hakandemirel.com adresinden daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Benzer İçerikler

Ünlü Diziler Korona Zamanı Çekilselerdi Nasıl Olurdu?

Slovenyalı tasarımcı Jure Tovrljan’dan bu kez karantina sırasında çekilmiş olsa…

“Sosyal Mesafe”den Sonra Ünlü Markaların Logoları

Slovenyalı tasarımcı Jure Tovrljan, ünlü markaların logolarını koronavirüs (covid-19) için…

WordPress Veritabanı Optimizasyonu

WordPress Veritabanı Optimizasyonu konsuna geçmeden önce WordPress’ten kısaca bahsetmek istiyorum. WordPress…

2 Yorum post

  1. Cansel Yağız dedi ki:

    Paranızı heba etmeyin nasil bir ürün aldığınız belli değil açılmış telefon satıyorlar sonra da kusurlu ürün ile ilgili tüketici hakem heyetine basvur başının çaresine bak diyorlar. Kalitesizlik, ilgisizlik, umursamazlık VATAN’da!

  2. recep dedi ki:

    Çok ama çok büyük terbiyesizlik hakikaten, Hakan bey. Günümüz Dünyası artık öyle bir hale geldi ki, video kayıt yapmadan hakkımızı alamaz duruma geldik.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Type your search keyword, and press enter to search