Biraz teknoloji, bazen ben

Menu & Search

“Sosyal Mesafe”den Sonra Ünlü Markaların Logoları

2 Nisan 2020

Slovenyalı tasarımcı Jure Tovrljan, ünlü markaların logolarını koronavirüs (covid-19) için yeniden yorumlamış. Logoların bu zor zamanda nasıl görünmesi gerektiğini espirili bir dille anlatmış.

MasterCard ve Olimpiyat logolarında bulunan halkaların arasında güvenli mesafe var. Nike ise sloganını değiştirerek “Şimdi Yapma” diyor. Starbucks’ın deniz kızı koruyucu maske takarken, NBA logosunda silüeti bulunan Jerry West ise dizüstü bilgisayarın önünde uzanıyor. Aralarında en sevdiğim değişiklik ise Corona’ya ait “Yeni İsime İhtiyaç Var”.



Tüm dünya ve canlılar için zor zamanlar geçiriyoruz arkadaşlar. Kişisel temizliğimize, sosyal mesafemize ve tedbirlere uymaya çalışın. Acil bir durum olması dışında dışarı çıkmamaya çalışın.

Sağlığınız için #EvdeKal #StayHome

Hakan Demirel

Özel bir şirkette Front-end Developer olarak çalışmakta. Twitter üzerinden @hakandemirel hesabını takip edebilir yada hakandemirel.com adresinden daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Benzer İçerikler

Ünlü Diziler Korona Zamanı Çekilselerdi Nasıl Olurdu?

Slovenyalı tasarımcı Jure Tovrljan’dan bu kez karantina sırasında çekilmiş olsa…

Vatan Bilgisayar Kurnazlığı – Şikayet

Yakın bir arkadaşımın Vatan Bilgisayar tarafından nasıl taklaya getirildiğini sizinle…

Webolizma Akademi’den Google AdWords ve Analytics Eğitimi

Ankara’nın en büyük Dijital Ajansı olan Webolizma’dan Ankara’ya özel Google…

Yorum post

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Type your search keyword, and press enter to search