Metro Turizm’in Hizmet Anlayışı

Konuya en başından başlayacak olursak, Metro Turizm’in online bilet satış sitesinden bilet almak için öncelikle üye olmak gerekiyor. Bu üyelik sırasında isim, soyisim, ev tel, cep tel gibi bilgiler isteniyor. Bu bilgileri girdikten sonra üye oluyorsunuz.

Fakat Metro Turizm’in hizmet anlayışında bu bilgiler hiçbir işe yaramıyor. Çünkü bilet ile ilgili sorun olduğu zaman size ulaşmak için o sırada canları hangi iletişim aracını çekiyorsa onu kullanıyorlar.

10 gün önceden Antalya’dan Ankara’ya 3 kişilik bilet alıyorum online şubeden. Fakat seçmiş olduğum otobüsün arızası çıkıyor. Buraya kadar sorun yok olabilir insanlık hali diyorsunuz. Fakat bunu size bildirmek için hesabınızda ki bilgilerden o kadar cimri yararlanıyorlar ki şaşmamak mümkün değil.

Üye olurken girmiş olduğunum ev telefonu, cep telefonu ve eposta adresi arasından ooo piti piti yaparak bir tanesini seçiyorlar oda ev telefonuna denk geliyor. Otobüsün iptal olduğunu söylemek için sözde ısrarla evi aramışlar. Öğlen vakti aranan 10 evden 5i kesinlikle boştur diye tahmin ediyorum çünkü insanlar işte oluyor çalışıyor oluyor hiç yoksa komşuda oluyor. Metro Turizm’de bakmış kimse açmıyor boşverelim zaten açmıyorlar demiş. Ama orada ki cep telefonunu aramak yada bir eposta atmak hizmet anlayışları içinde olmadığı için bu iki yolu kullanmak istemiyorlar.

Durum öyle ki almış olduğum 3 biletin sahipleri de Manavgat/Antalya otogarında öylece kalıyorlar çünkü otobüsleri arıza yapmış ve ne kendilerine ne de bileti alan bana bilgi verilmemiş. Gece 23:45’de yaşanan bu olay yüzünden onlarca uğraş içine giriliyor farklı firmalardan bilet arayışı başlıyor fakat nafile çünkü o saatte çok zor. Mecburen bir servis aracı ile otobüslerine zar zor yetiştiriliyorlar.

İşte bu anlayış Metro Turizm’in hizmet anlayışıdır.

Peki bu sadece Metro Turizm’de mi var tabi ki hayır kendilerine büyük diyen firmalardan Kamil Koç ve Anadolu Seyahat’te de aynı şekilde sorunlarla karşılaşabiliyorsunuz. Türkiye’nin önde gelen otobüs firmaları fakat hizmet anlayışından o kadar uzaklar ki sanki kara taşımacılığında son 2-3 seneleri bu yüzden de çok önemsemiyorlar.

Henüz ay’da yaşamaya başlamadık hala karayolu kullanılıyor sayın firmalar.

Son olarak dikkatimi çeken bir konuda Metro Turizm’in eskiden “Konuğumuzsunuz” olan sloganı logonun altından kaldırılmış. Demek ki artık sadece “bizim için yolcusunuzu, müşterisiniz, şurada bir iki saat geçirecez zaten” anlayışı başlamış.

Bunlarda Metro Turizm ile ilgili şikayet yazıları;
https://www.sikayetvar.com/firma/detay/metro-turizm

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir