Şikayet yemekten anası ağlayan blogum

Beni dellendiren, mutlu eden ne varsa yazdığım bloguma çoğu zamanda firmalar hakkında eleştiri, şikayet sayılacak şeyler yazıyorum. Bazı firmalar sorunu çözüyor bazıları çözmüyor hatta sallamıyor fakat blogda yayınladığım yazılar yüzünden de sürekli şikayet içerikli mail, yorum, uyarı alıyorum.

Derken bu şikayetler, yorum ve mailler yüzünden ne hit kaldı, ne de PR.

Fakat firmaların yada şikayet eden arkadaşların anlamadığı bir şey var ben bu blog’u hit kazanmak için değil benim rahatsız olduğum gibi onlarında rahatsız olmasını sağlamak amacıyla yazdığımı bilmemeleridir ki sonuç olarak rahatsız olduklarını şikayet etmelerinden anlayabiliyorum.

Okuyanlara, sevenlere, rahatsız olanlara teşekkür ediyorum 🙂

Yayım tarihi
Konu Dışı olarak sınıflandırılmış

Hakan Demirel tarafından

Özel bir şirkette Front-end Developer olarak çalışmakta. Twitter üzerinden @hakandemirel hesabını takip edebilir yada hakandemirel.com adresinden daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Yorum Gönderin

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir